Resans början

När jag var 26 år träffade jag en man från England. Han fick mig att känna mig som att jag var den vackraste och mest perfekta tjejen i hela världen. 
Efter att enbart ha känt varandra i 5månader var jag gravid och flyttade till honom i England. Det skulle visa sig vara det största misstaget i hela mitt liv! 
Det var den 23:e december 2010 som jag satte mig på planet och lämnade hela mitt svenska liv bakom mig. 
Folk sa att jag var galen, att det aldrig skulle funka, att jag kunde ha barnet utan att flytta dit. Jag borde ha lyssnat, men istället lämnade jag alla dom som alltid funnits där för mig. 
Vi hade inte ens ett eget hem och ingen av oss hade ett jobb. Så vi bodde hos hans föräldrar där vi också hade hans dotter på två år några dagar i veckan. 
I den här bloggen kommer jag berätta om det liv jag hade i England och hur jag tog mig därifrån. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misshandeltillvardags.blogg.se

Denna blogg handlar om både fysisk och psykisk misshandel i en familjerelation med barn. Om resan genom livet med depression och ångest. Hur man trots detta kan resa sig och ta hand om sitt/sina barn. Detta handlar dock inte om mitt liv nu utan om mitt liv 2010-2013. OBS bilderna i bloggen är tagna av JLonnberg Photography och är iscensatta i efterhand.

RSS 2.0